x

Блог
15 15 Січня 15.01.2019
Супровід 1С: як мінімізувати витрати
супровід 1С, обслуговування 1с

Кожне підприємство, котре зростає, рано чи пізно, виявляється на найважливішому етапі свого розвитку, що пов’язаний з IT-автоматизацією обліку. Завдання автоматизації малого, а також середнього та великого бізнесу можна успішно вирішити за допомогою програмних продуктів фірми 1С. Однак як впровадження 1С на підприємстві, так і супровід 1С вимагає від власників певних витрат. А якщо ви вже встановили програму, то вам буде цікаво дізнатися, як можна заощадити на її обслуговуванні, уникнувши появи більшості типових проблем і помилок в системі.

Супровід 1С та його види

Після впровадження програмного продукту 1С, необхідно розуміти, що для ефективної, швидкої та стабільної роботи програми вам необхідний якісний супровід і обслуговування 1С. Ви можете обрати один з популярних видів обслуговування 1С:

* Інформаційно-технологічне обслуговування 1С

Найдоступніший вид обслуговування з мінімальними витратами з боку клієнта. Завдяки йому ви можете розраховувати на отримання консультацій та періодичних оновлень (найчастіше не більше одного на місяць). Багато аутсорсингові компанії практикують даний вид обслуговування, надаючи своїм клієнтам пільговий період безкоштовного користування послугами, тривалістю від декількох місяців до півроку. Однак, після закінчення безкоштовного терміну обслуговування, рахунки на подальший супровід можуть вас засмутити завищеними цінами.

* Абонентське обслуговування 1С

Таке обслуговування разом з консультаційними послугами включає доопрацювання встановленої програми. На нього ви витратите більше, проте з вашою програмою вже буде працювати закріплений фахівець. Він вирішить проблеми, що заважають ефективній роботі вашої системи. Тут характер взаємин із клієнтом побудований на принципі випередження ситуації виникнення проблем і збоїв (профілактичні роботи, своєчасне оновлення), а не боротьби з їх наслідками.

* Повний комплексний супровід програми 1С

Включає, крім набору перерахованих вище послуг, відсутність обмежень в часі. Такий супровід є зручним для регулярної підтримки програми, консультацій, доробок і навчання користувачів.

Якщо Вам не підходить обслуговування 1С на регулярній основі, то аутсорсингові компанії можуть запропонувати разові угоди з погодинною оплатою.

Як способи обслуговування 1С впливають на його ціну

Спочатку виділимо якими способами можна обслуговувати 1С:

  • консультація телефоном;
  • приїзд в офіс клієнта;
  • віддалена підтримка роботи 1С.

Консультація телефоном не завжди вирішить проблему з 1С: клієнт може надати не зовсім точну інформацію, а компетенція виконавця може бути недостатньою. Тоді краще, щоб фахівець особисто був присутній та розбирався з проблемами на місці. Завдяки розвитку сучасних технологій з’явився дистанційний супровід 1С. Підходить для швидких рішень і відрізняється від приїзду фахівця економією часу і витрат. Адже кваліфіковані фахівці розуміють, що вирішуючи проблеми віддалено, у них залишається більше можливостей для додаткового заробітку. Тому погодинна оплата за даний спосіб обслуговування може бути істотно нижче.

Ціна години роботи фахівця також залежить від:

  • обсягу й складності роботи;
  • терміновості й швидкості її виконання.

 

Вибір способу обслуговування 1С повністю залежить від ваших побажань і фінансових можливостей. Хочете, щоб ваша програма працювала стабільно? Виникли додаткові питання? Телефонуйте: +38 (067) 223-21-43 досвідчені фахівці консалтингової компанії «IT-Consulting» допоможуть підібрати необхідні послуги під ваші завдання.

Інша стаття на тему: «Як оптимізувати програми 1С:Підприємство»

Повернутися до блогу
Залишити коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зворотній зв'язок