x

Блог
24 24 Квітня 24.04.2018
Результати ефективного управління бізнес-процесами компанії
Управління бізнесом та його процесами

Результати ефективного управління бізнес-процесами компанії

 

Управління бізнес-процесами або BPM (Business Process Managment) виступає як невід’ємний елемент системи управління всією компанією, що спрямований на впорядкування і підвищення рівня показників діяльності всієї організації.

Бізнес-процес – це сукупність систематичних та повторюваних операції на створення цінного для клієнта продукту чи послуги за допомогою ресурсів компанії. Серед видів таких бізнес-процесів (БП) можна виділити:

 

  1. Керівні БП допомагають функціонувати системі підприємства.  Прикладом керівного процесу є стратегічне або корпоративне управління бізнесом.
  2. Операційні БП складають основу діяльності підприємства та є основним джерелом доходів. Це процеси постачання, виробництва, маркетингу та продажів.
  3. Підтримувальні БП обслуговують основний бізнес.  Прикладом таких процесів є: ведення бухгалтерського обліку, технічне забезпечення процесів управління, бухгалтерський облік, підбір висококваліфікованого персоналу та інше.

Способи виконання процесів для управління бізнесом

Кожен бізнес-процес в організації може виконуватися наступними способами:

Власними силами. Цей спосіб потребує наявності знань методик та розуміння об’єктивної ситуації, яка відбувається на підприємстві, що є складним завданням.Бізнес-консультант

Стороннім підприємством. Окремий бізнес-консультант чи ціла консалтингова компанія допоможуть Вам налагодити ефективну роботу керівних процесів на підприємстві.

Поєднанням способів. Наприклад: бізнес-консультант чи консалтингова компанія нададуть Вам аудиторські послуги, що допоможуть Вам на основі структурованої й важливої інформації самостійно прийняти рішення щодо подальшого процесу управління компанією.

Результати успішного процесного управління бізнесом

Стандартизація процесів – виділення та об’єднання видів діяльності в одну групу процесів управління, котрі підпорядковуються єдиним нормам управління і контролю за всією групою. Наприклад: бізнес-процеси щодо взаємодії із клієнтами виділяємо в групу процесів “Продаж товарів” і вона буде працювати на основі нормативно-регулюючої документації типу “Порядок залучення клієнтів, продаж товарів і супровід”.

Постійне вдосконалення бізнес-процесів. Оскільки після виконання функції постійного аналізу та контролю можна долучити й роботу над помилками та вдосконалення таких процесів.

Автоматизація. Автоматизовані системи управління – це найкращі спеціалізовані помічники кожного підприємства. До інформаційних систем класу BPM належать інструменти:

  • візуального моделювання БП (Case-засоби);
  • імітаційного моделювання БП (Simulation modeling);
  • виконання БП (Workflow managment);
  • контроль за ефективністю виконання БП (Controling).

Ці системи успішно вирішують складні завдання управління бізнес-процесами: моніторинг; прогнозування розвитку різних ситуацій при зміні певних умов на підприємстві; формування оперативних та альтернативних сценаріїв управління та їх оцінка тощо.

Повернутися до блогу
Залишити коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зворотній зв'язок