x

Блог
20 20 Березня 20.03.2018
IT аутсорсинг – що це таке?
ІТ аутсорсинг

    Сьогодні в нашому суспільстві постійно використовується величезна кількість нових термінів (англіцизмів), особливо це відноситься до сфери бізнесу та IT технологій. Попробуємо розібратися, що означає одне з них, а саме – “аутсорсинг”. У перекладі з англійської мови, слово аутсорсинг означає “віддалене джерело”, або “залучення зовнішніх ресурсів”.

ІТ-аутсорсинг, як правило, передбачає передачу компанією частину функцій по автономній підтримці та обслуговуванні комп’ютерів, а також інших інформаційних систем іншій організації.

Чому аутсорсинг?

Звичайно, головним пріоритетом аутсорсингу є економічна доцільність. Тобто обслуговування ІТ парку компанії здійснюється позаштатними спеціалістами, тому немає необхідності платити заробітну плату, відпустки, податки, а також організувати додаткові робочі місця. Спеціалісти обслуговуючої компанії проводять повне налаштування інформаційних систем організації, після чого виїжджають тільки на планову перевірку роботоспроможності і для усунення неполадок. Особливо дана послуга популярна у малому та середньому бізнесі, коли немає сенсу тримати в штаті системного адміністратора, який буде займатися своїми безпосередніми обов’язками лише кілька годин на тиждень.

 Співробітники аутсорсингової компанії постійно займаються новими розробками і беруть участь у підвищенні своєї кваліфікації, відвідуючи галузеві семінари, конференції та курси. Це один з базових принципів, адже інформаційні технології на сьогоднішній день динамічно розвиваються і тільки висока кваліфікація співробітників дозволяє компанії бути конкурентоспроможною.

 Частіше керівники компаній віддають перевагу штатним співробітникам, тому що вони бояться витіку інформації, адже спеціаліст з інформаційних технологій, під час виконання своїх обов’язків, отримує доступ практично до всієї комерційної та персональної інформації, що належить компанії. Однак ці небезпеки безпідставні – так як в більшості випадків штатні співробітники розповсюджують інформацію, що містить комерційну таємницю. Що стосується обслуговуючої компанії, то у неї немає для цього абсолютно ніяких мотивів, тому, що, якщо виникне витік, інтегратор отримає серйозні репутаційні збитки, що може поставити під загрозу весь бізнес. Також питання конфіденційності може бути оформлено юридично і за недотримання – будуть карати адміністративним штрафом.

Виходячи з перерахованого вище, основними перевагами аутсорсингу IT-послуг є скорочення витрат організації на утримання співробітників, обслуговування спеціалістами з високою кваліфікацією та швидкою реалізацією проектів.

Повернутися до блогу
Залишити коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зворотній зв'язок