x

Блог
23 23 Серпня 23.08.2018
Чат-боти та чим вони допомагають бізнесу?
чат-бот, чат-боти, розробка чат-ботів

          Постійний розвиток штучного інтелекту та інформаційних технологій дають бізнесменам можливість розширити свій бізнес в будь-якій обраній сфері. Ефективним інструментом для бізнесу стали чат-боти. Роботи навчилися спілкуватися з користувачами, відповідаючи на їхні запитання й скорочуючи витрати бізнесу на співробітниках call-центру.

         Чат-бот допоможе бізнесу:

  • позбутися від повсякденних рутинних завдань;
  • обробити велику кількість заявок від клієнтів;
  • підвищити лояльність до компанії.

         Чат-бот — віртуальний помічник, який працює 24 години на добу. Він замінює різні сервісні служби або служби підтримки. Є прості, що виконують строго обмежений набір команд, та складніші, які самонавчаються, спілкуючись з клієнтами, виходячи за межі шаблонів.

Можливості чат-ботів

        Чат-бот можна інтегрувати з різними типами сайтів, а також з будь-якими сучасними системами CRM (Бітрікс24, FreshOffice, SugarCRM та ін.). 1С програма також використовує клієнтські чат-боти, за допомогою яких співробітники компанії спілкуються з усією системою. Користувачів 1С не потрібно навчати праці з різними інтерфейсами або витрачати дорогоцінний час на введення чи пошук даних. У зв’язку з багатофункціональністю цих інформаційних систем складно описати всі можливості роботів. Але можна виділити кілька загальних завдань, які важливі для бізнесу.

         Чат-боти можуть виконувати такі завдання:

  1. Спрощують процес продажу: приймають й обробляють інформацію про замовлення клієнтів згідно з прописаним алгоритмом. Робот може з’єднати зі співробітником компанії, відправити підтвердження замовлення на пошту тощо.
  2. Автоматизують стандартні завдання, котрі повторюються: перевіряють помилки в документах, обробляють заяви, тобто працюють по чітко окресленому алгоритму.
  3. Покращують обслуговування: виконують функції автовідповідачів по заздалегідь прописаним сценаріям, пропонуючи клієнтові додаткові товари або послуги. Відповідають на всі повідомлення, які Ви, можете залишити без відповіді, конвертуючи відвідувачів в покупців.
  4. Розсилають корисний контент: допомагають використовувати маркетингові канали для ознайомлення аудиторії з Вашим товаром або послугою.
  5. Керують маркетинговими кампаніями в різних соціальних мережах або інших сервісах, наприклад AdWords.
  6. Навчають: консультують або допомагають навчити клієнтів.
  7. Інші завдання.

      Зараз інтелектуальних помічників нерідко використовують «великі гравці», привчаючи до них клієнтів. Але й Вам варто оцінити користь від роботи чат-ботів на практиці та підняти свій бізнес на новий рівень розвитку.

Повернутися до блогу
Залишити коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зворотній зв'язок